احتمال افزايش سهميه حج دانش آموزي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
احتمال افزايش سهميه حج دانش آموزي
نوشته شده در 18 آبان 1389
بازدید : 40
نویسنده : مولوی

جام جم آنلاين: مدير کل فعاليت هاي قرآني، فرهنگي و اردويي وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کاهش سهميه حج دانش آموزان از 11 هزار نفر در سال 87 به 500 نفر در سال گذشته و امسال گفت: در حال پيگيري هستيم تا بتوانيم اين سهميه را براي سال هاي آينده افزايش دهيم.

محمدتقي فخريان در گفت و گو با مهر با بيان اين مطلب افزود: سال گذشته سهميه عمره دانش آموزي به دليل شيوع آنفلوآنزاي خوکي از 11 هزار دانش آموز به 500 نفر کاهش پيدا کرد و تعداد کمي از دانش آموزان توفيق شرکت در اين مراسم معنوي را داشتند اما سازمان حج و زيارت اين سهميه را براي سال جاري هنوز افزايش نداده است.

مديرکل فعاليت هاي قرآني ، فرهنگي و اردوهاي وزارت آموزش و پرورش درباره سفر دانش آموزان به کربلا که چندي پيش از سوي يکي از مسئولان سازمان دانش آموزي عنوان شده بود ، گفت: آموزش و پرورش به شکل مستقل نمي تواند کارواني را مهيا کند و دانش آموزان را به سفر ببرد ولي سازمان دانش آموزي و اتحاديه انجمن هاي اسلامي مي توانند دانش آموزان را در قالب کاروان هاي سازمان حج به عتبات عاليات ببرند.

فخريان از تدوين دستورالعمل اردوهاي برون مرزي دانش آموزان خبر داد و گفت: در نظر داشتيم دستورالعمل اردوهاي داخلي و خارجي را با هم تدوين کنيم اما شوراي عالي انقلاب فرهنگي موافقت نکرد و هم اکنون در حال تدوين دستورالعمل جداگانه اي در اين زمينه هستيم.

مديرکل فعاليت هاي قرآني، فرهنگي و اردوهاي وزارت آموزش و پرورش افزود: اين دستورالعمل شامل سفرهاي خارجي علمي، ورزشي، زيارتي و فرهنگي است که دانش آموزان مي توانند در طول تحصيل خود از آن بهره مند شوند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , خواندنی های روز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: